Toon actieve onderwerpen Het is nu 03 sep 2010 04:06

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 110 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Traveljet Vacation Shop/Jetholid is Continental Jet Holidays 
Auteur Bericht

Bericht 
Dezelfde bijdrage ACHT keer plaatsen lijkt mij wat overdreven en is overigens ook in strijd met geldende forumregels. Is het een idee om in elk geval zeven bijdragen te verwijderen?

02 mei 2008 18:19
Profiel

Bericht timeshare Sprookje of Nachtmerrie
Beste reisagent,

Heb u het wel begrepen wat hiervan de bedoeling is, niet iedereen zit op een topic en als u zonodig wil reageren doe dat dan op de plaats zoals gevraagt bij timesharesprookjeofnachtmerrie@gmail.com.

Ga daar eerste eens kijken en lever dan uw commentaar op deze site.

02 mei 2008 18:30
Profiel

Bericht 
Meneer Cees,

U heeft uw bericht op dit forum geplaatst en daarom reageer ik ook hier; in mijn optiek is dat een stuk logischer dan (zoals gevraagt) een email sturen.

Voorts blijf ik er bij dat het nogal overdreven is om ACHT keer dezelfde bijdrage te plaatsen wat ook nog eens in strijd is met de de forumregels. Het was een stuk handiger geweest om gewoon een nieuw topic te starten ter promotie van uw "blog".

En ja, ik heb zeker kennis genomen van uw "blog"; u heeft nogal wat moeite gedaan om artikelen bij elkaar te sprokkelen maar vooralsnog zie ik dit niet als een kennisbank (zonder afbreuk te doen aan uw inspanningen).

Daar het onderwerp mijn interesse heeft heb ik alles grondig nagelezen en er valt mij iets op. Op dit forum schrijft u onder meer het volgende:

... Wij zijn een aantal mensen welke ontevreden zijn over het product timeshare ...

... Men zou een groot aantal ontevreden klanten ( zoals wij zijn )weer financieel gelukkig kunnen maken

... om als nog te proberen van zijn timeshare af te komen ...

Duidelijke taal; u bent uitermate ontevreden over het door u aangekochte timeshare-produkt. Dus ook nog maar een keertje op uw "blog" gekeken en daar lees ik dan:

...Wij hebben daar indertijd vakantie punten gekocht, waardoor je niet alleen in Spanje, maar over de hele wereld in de mooiste resorts op vakantie kunt gaan. Helaas zijn we nu in de situatie dat we om persoonlijke redenen niet meer in staat zijn de timeshare te gebruiken. Dit doet ons veel verdriet, want het waren heerlijke tijden in Spanje. Het is een aanrader voor mensen die van de luxe en zon houden, zeker in de winter periode. Voor mensen die al punten bezitten van Club La Costa, is dit een ideale gelegenheid, om hun timeshare puntentotaal op een goedkope manier uit te breiden ...

Naar mijn mening is een en ander nogal in tegenspraak met elkaar; u geeft aan erg ontevreden te zijn maar tegelijkertijd probeert u ook om uw punten aan de man te brengen. Ik (maar trekt u zich vooral niets van mij aan) vind dat nogal vreemd ...

Overigens zal ik mij verder niet mengen in de ellenlange timeshare-discussies; ik weet namelijk al heel lang dat dit een concept is wat alleen maar geld kost. Wel wil ik u succes wensen met uw "campagne"; het zou mooi zijn als dit iets zou opleveren voor u en alle andere ontevredenen.

03 mei 2008 23:10
Profiel

Bericht 
Reisagent,

U zegt dat u zich niet in de ellenlange timeshare discussies wilt mengen, maar doet het ondertussen toch door dit bericht te plaatsen. U hebt gelijk dat de (overigens niet mijn) weblog nog geen kennisbank is, maar is dat niet wat de redactie zelf op hun weblog schrijft? Voor een paar vrijwilligers (waar ik wel contact mee heb en informatie aan verstrek) en die dit sinds eind april 2008 pro deo doen (dus nog geen twee weken!!), staat er al veel informatie op, met als grote voordeel dat het snel traceerbaar en centraal staat. Ik verwacht dat er de komende tijd nog veel meer feiten worden geplaatst, ik zal zeker mijn „feiten‘ doorsturen. Waar ik zelf bijvoorbeeld veel aan heb gehad is de verwijzing naar de website http://www.timeshare.org.uk/ , een op (toekomstige) timeshare gebruikers gerichte website, met ook de laatste wetgeving in Europa rondom timeshare.

Mijn oproep aan ontevreden CLC leden op de forums is overigens gedaan in een emotionele bui. Inmiddels ben ik gaan inzien dat dit niet de beste methode is. De vakanties bij CLC zijn altijd prima verzorgd geweest en daarom vind ik het ook niet raar mijn punten te verkopen. De onvrede zit het hem in het niet nakomen van de beloftes die de verkoopafdeling van CLC mij gedaan heeft in geval van resale oftewel herverkoop van timesharepunten in tijd van nood. CLC heeft net weer gemeld http://www.clublacosta.com/corporate_news.php dat ze het onzettend goed doen met de verkoop, in een paar weken was 2/3 verkocht! Ik hoop maar 1 van deze tevreden personen (die in Marina del Sol kopen) te benaderen, die graag de punten van mij voor een te overeenkomen bedrag wil overnemen; Ik ben inmiddels te weten gekomen dat het voor kopers veel verstandiger is om via de resale punten te verkrijgen dan bij het bouwende resort, omdat dit een flinke besparing kan opleveren.

Ik heb overigens mijn onvrede met betrekking tot het niet nakomen van de beloftes van de verkoopafdeling van CLC nu gemeld in het formulier http://www.timeshare.org.uk/query.html , waarbij ik tevens toestemming heb gegeven aan “The Office of Fair Trading (OFT)” om de informatie te verzamelen over onbetrouwbare timeshare bedrijven in Engeland en Spanje. Ik adviseer iedereen die dezelfde gebroken beloftes heeft ervaren met CLC hetzelfde te doen.

Ik ben blij dat er nu een initiatief ligt om de informatie rondom timeshare centraal in de Nederlandse taal te bundelen, en ja de weblog is nog lang niet klaar, maar volop in ontwikkeling. Stuur daarom uw suggesties, aanvullingen, vragen en opmerkingen gewoon door aan timesharesprookjeofnachtmerrie@gmail.com.

Met vriendelijk groet.

Cees Peek

04 mei 2008 08:15
Profiel

Bericht world pass
Hallo,

In olkober 2006 hebben wij via world pass in alphen een trial membership afgesloten bij Club la Costa.

Dit houd in dat je 3 weken vakantie koopt en een extra week vakantie in spanje of tenerife krijgt.

totaal dus 4 weken vakantie voor € 2800,-.

We hebben lang getwijfeld of we dit moesten doen, omdat wij 3 schoolgaande kinderen hebben, dus aan de schoolvakanties gebonden zijn.

Ons werd nadrukkelijk verteld dat we ook via RCI konden boeken en dat daar zoveel mogelijkheden waren, dat we altijd wel iets konden vinden, ook tijdens de schoolvakanties.

In mei 2007 zijn we 1 week naar club la costa in spanje geweest, dit was de "gratis" week. Tijdens deze week krijg je een rondleiding en een gesprek met de bedoeling om je lidmaatschap te wijzigen. Hier zijn we niet op in gegaan en hebben gewoon ons trial membership, met nog recht op 3 weken vakantie, gehouden.

Vervolgens ben ik nu al voor het 3e jaar bezig met het boeken van een zomervakantie. DIT IS DUS ONMOGELIJK. Of ik nu in januari bel of al in augustus voor het volgend jaar, er is steeds niets mogelijk.

Inmiddels hebben we wel een week geboekt naar tenerife in april/mei 2009, maar verder kan er niets. We willen graag naar een bestemming waar we met de auto naar toe kunnen. Maakt niet uit of dat noord-spanje, engeland, oostenrijk of italie of alles daar tussen is. HET KAN GEWOON NIET.

We voelen ons dus flink besodemieterd en hebben het gevoel dat er niets mogelijk is omdat we niet meer geld uitgegeven hebben voor een lidmaatschap (time-share) van club la costa.

Het zijn dus zo wel 2 hele dure vakantieweken geworden, want er moeten ook nog vliegtickets gekocht worden.

Inmiddels is World Pass uit Alphen vertrokken, als je ze wil bellen krijg je het telefoonnummer van club la costa in spanje, waar je naar toe moet bellen voor een reservering.

Nu dus gewoon iedere week bellen of er nog iets vrijkomt.

16 jan 2009 15:33
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 110 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6