Heb samen met collega een set gekocht van berghoff, nu lees ik op een site dat het om oplichters gaat. Het zou van Solingen zijn maar naar vele reacties op de site van Stop fraude fake solingen messerset via ilse zoekmachine solingen. Wie zou mij daar wat over kunnen vertellen.
30 maart 2003 21:16
Gast
hoi me broertje heb ook een messen set gekocht twee koffer's vol.hij heb ze gekocht voor 50 euro.ik vond het niet kloppen en heb ff hier gekeken en toen ik dit zag wist ik zeker dat het om een oplichter ging.misschien zijn er nog wel meer mens die iets gekocht hebben bij hem,want dan kunnen we misschien wat aan doen met ze alle of via radar.
ik lees het hier nog wel wat voor reacties op komen.
mvg jeroen.m
31 maart 2004 22:08
paulx
solingen pannen bestaan niet op straat
hallo,
Ik werdt vanmiddag 29 november ook aangesproken door twee oplichters in een grijze mercedes C type nummerbord begint met 93-**-**...en grote deuk links achter zijkant. bij de gamma te weert...
ook hele mooie praatjes, maar duidelijk zigeuners...
lopen ook te zeuren met pannen zogenaamd solingen, maar iedereen moet weten dat je de setjes kunt kopen voor 5 a 10 euro... welke de oplichters proberen te verkopen voor 50 tot 750 euro....
TRAP HIER NOOIT IN...
SOLINGEN VERKOOPT NIET VIA DE STRAAT OF DE DEUR...
KOOP NOOIT SOLINGEN ARTIKELEN OP STRAAT OF AAN DE DEUR!!!!!
29 nov 2005 14:46
Captain Pervert
Of: praat nooit met zigeuners.
29 nov 2005 16:36
Aagje
De mensen krijgen waar ze zelf om vragen.....
06 dec 2005 22:20
j0sien
messen
Deze man is vanmiddag ook bij mij aan de deur geweest.. Heb een set gekocht.. voor € 25,- maar het lijken me helemaal geen slechte messen.
25 sep 2006 16:19
kml
messenset bij pannenset
Vandaag is bij ons een man geweest in een Volkswagen Passat (zo moet je dat toch schrijven?) met het kenteken ..-SN-.. kleur zwart met een 2.0 TDI motor. Hij zij dat zijn bedrijf in Arnhem gevestigd zou zijn. Hij had deze overgehouden van een beurs. Deze man probeerde ons de pannen te verkopen voor € 250,- met messenset en later zonder messenset voor € 150,-. Toen heb ik op internet gekeken en zag de reacties. Ik denk niet dat het slechte kwaliteit zou zijn, maar ik heb het toch niet gedaan. Het kwam erg raar over om een pannenset van € 1475,- (volgens het kaartje) te kopen voor € 150,-. Ik heb nog gevraagd of hij er al veel van had verkocht en of hij dat met hetzelfde praatje voor elkaar heeft gekregen. Het antwoord hierop was ''Ja''. Ze rijden dus op dit moment in de provincie Groningen. Ik woon 40 km. ten noord-oosten van de stad Groningen. Ik hoop dat jullie hier genoeg informatie aan hebben.
31 okt 2007 21:37
Dirk
bedrogen messenset
Vandaag ook bezoek gehad van der hollandischer betruger. Hij boodt een messenset, pannenset en bestekset aan voor ontzettend lage prijzen. Dit gebeurde in Sneek.
Hij rijdt momenteel in een zwarte mercedes S klasse, met alles er op en aan en een duits kenteken. Draagt een net pak en komt heel vriendelijk over.
Vandaag ook bezoek gehad van der hollandischer betruger. Hij boodt een messenset, pannenset en bestekset aan voor ontzettend lage prijzen. Dit gebeurde in Sneek.
Hij rijdt momenteel in een zwarte mercedes S klasse, met alles er op en aan en een duits kenteken. Draagt een net pak en komt heel vriendelijk over.
Hele partij opkopen Dirk voor je
25 webwinkels.Begin je hoe langer
hoe minder te geloven
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum