Ik heb je berichten gelezen op Tros Radar in het topic Bahia Blanca Holiday Club, graag zou ik willen dat je contact met mij zou willen opnemen, dit in verband met het web log http://timesharesprookjeofnachtmerrie.blogspot.com dit is een kennisbank voor time-share in alle aspecten.
Wat zij willen is zoveel mogelijk informatie verzamelen, om toekomstige kopers te informeren over de voordelen en nadelen binnen het time-share gebeuren. Zij zijn al bezig om onderzoek te doen naar goede resale bedrijven en hebben hierbij al dubieuze resale bedrijven aangepakt. Eentje heeft zijn website al uit de lucht gehaald gezien het ongeoorloofd plaatsen van bepaalde logo‘s,
Tevens zijn zij ook bezig om via verschillende mensen, de time-share organisaties te benaderen om over te gaan tot terug koop van hun product, zoals ze ooit mondeling hebben toegezegd. Zij willen een ieder vragen om bewijzen door te sturen, en deze te verzamelen zodat zij een vuist kunnen maken, tegen time share bedrijven met niet zulke nette bedoelingen.
Je mag uiteraard rechtstreeks naar mij mailen ceespeek@kabelfoon.nl, maar het mag ook naar het mail adres voor de web log, timesharesprookjeofnachtmerrie@gmail.com want dat time-share voor heel veel mensen, geen sprookje is maar een nachtmerrie, dat is ons onderhand wel duidelijk en over bekent, daar doen we het tenslotte voor, want de web log is zuiver vrijwilligers werk.
met vriendelijke groet
Cees Peek
28 mei 2008 17:00
hbf
hbf
hbf bestaat niet meer
06 jun 2008 10:32
fam.klijn
bestaat HBF niet meer???
Ik kijk raar op nu ik dit bericht lees om 18.25 uur. Ik heb nl zojuist om 18.00 uur van Teuntje van HBF een telefoontje gehad om papieren door te mailen. Ik heb ook gezegd dat het vertrouwen weer zakt, Ze hebben zogezegd een verhuizing gehad en interne verbouwing en daarom was er nog steeds niet verstuurd???
Ik wacht dus maar weer af, zijn er meerdere mensen in onderhandeling met HBF
gr jose
Beste mensen in tussen de bevestiging binnen dat HBF Trading Holidays Veneus en al die andere namen een en dezelfde bedrijf is met de zelfde eigenaren en dezelfde medewerkers die u nog eens flink te pakken nemen met lekerre veel belovende verhalen die u dan maar moet vertrouwen, nou vertrouw het nou maar niet want u word of bent alweer flink te pakken genomen
Zijn er personen in Fuengirola geweest bij HBF, en is er verteld en mischien wel op papier verteld dat U nog geen belasting heeft betaaldvan Uw timesharing, heeft U geld betaalt en is er gezegd dat ze dan de belasting wel zullen betalen, meld U dan want de Spaanse zijn wel erg geintreseerd dat hun naam word gebruikt om U te misleiden, dit word in Spanje serieus opgenomen dat U word misleid met deze nonsens.Er zijn voorbeelden van rechtzaken waar dit soort van misleiding zijn veroordeeld met arrestatie gevangenis sraf en vooral dat de geschadigden zijn terug betaald, ps. MELD u ZICH SVP, OM DAN AANGISTE TE DOEN IN sPANJE
19 jun 2008 10:46
marcel torre
f v teerling alias van traag
Wie , kent Fred van Teerling Alias Fred Van Traag, en heeft ooit zaken gedaan met deze persoon, geboorte plaats is wij denken Zutphen, en heeft een cahback garantie gegven.
20 jun 2008 14:55
marcel torre
hbf trading en veneus holidays
EEn van de directeuren van HBF TRADING is op dit moment werkzaam bij aqua park in Fuengirola bij CLUB CLASS HOLIDAYS, enwel is dat BART DE HORNOIS de direcreur en verantwoordelijk persoon van HBF TRADING EN TEVENS ook DIRECTEUR VAN VENEUS DUS DAN WEET U HET WEL
01 jul 2008 13:26
Perieta
tr.wide world/ vvtowners
Beste mensen,
Wij willen u waarschuwen voor bovengenoemde bedrijven. Deze bedrijven zijn hetzelfde. Ook wij zijn er ingetrapt. Wij hebben geld betaald aan vvtowners en we kunnen er nu naar fluiten. De advocaten Hammerstein en Sprong weten van bovengenoemde bedrijven helemaal niets en zullen naar alle waarschijnlijkheid hier ook stappen voor ondernemen. Wij zouden in augustus naar betreffende bedrijven toegaan, maar hebben vandaag een email gekregen dat ze opeens met vakantie zijn. Onze advocaat gaat hier ook mee aan de slag. Probeer in discussie te gaan met de time share parken waarvan u uw pakket heeft gekocht of zij kunnen bemiddelen bij eventuele terugkoop. Dus trap niet in hun mooie verhalen, ze staan in Spanje op de zwarte lijst bij de bank.
08 jul 2008 12:43
fam.klijn
time share
Beste Perieta, Er stond al in een teks van 18 april dat advocaten Spong en Hammerstein niets met deze bedrijven van doen hadden en het schandalig vonden dat hun naam met dit soort praktijken werd verbonden, ik heb hen nl. persoonlijk gebeld omdat de twijfel bij mij ook erg toesloeg.Ondertussen ben ik ook niet verder gekomen met eventuele verkoop, er is helaas nog niks of niemand op dit gebied te vertrouwen. Succes in de toekomst.
gr Jose
08 jul 2008 17:33
marcel torre
fred van teerling
JAZEKER DHR; FREDERICUS VAN TEERLING EN ZIJN PARTNER ZIJN ONLANGS WEER TERUG NAAR NEDERLAND VERTROKKEN EN ZIJN NU EINDELIJK MAKKELIJKER TE VINDEN OM DEZE TER VERANTWOORDING TE ROEPEN VAN ONS VERLOREN GELD VAN VENUES EN HBF TRADING WAARVAN DEZE PERSONEN EIGENAAR ZIJN; DUS MENSEN HELP MEE ZOEKEN ZODAT WIJ ONS GELD TERUG ONTVANGEN
12 jul 2008 13:02
Cees Peek
Beste Marcel,
Graag zou ik nogmaals willen reageren op je artikel, ik heb het al eerder gevraagd, maar zou je ons je verhaal willen sturen zoals jij gevaren bent, met het hele time-share gebeuren.
Wij en velen met ons zouden je dankbaar zijn voor een reactie naar:
timesharesprookjeofnachtmerrie@gmail.com
met vriendelijke groet
Cees F.M. Peek
17 jul 2008 15:54
ton928
oplichters
hallo allemaal,
ik ben een ex medewerker van atlantis club en heb gewerkt met fred van teerling alias fred van traag zijn vrouw genaamd aukje bijnaam varkentje dit zijn oplichters van het eerste uur ook dhr bart hornois is een niet onbekende aan de spaanse kust en heeft onlangs een bezoekje gehad van de guardia civil en die hebben dan ook ze shoppie gesloten ik wijs u er alllen op dat timeshare haast niet te verkopen is en al helemaal niet voor de bedragen die de klanten er voor hebben betaald !!!!!!!!!
ook wil ik langs deze weg even meedelen dat ze ook hun eigen personeel niet betalen hufters zijn het !!!!!!
08 aug 2008 13:34
marcel torre
timesharing
Zoals gezegd heden de bevestiging dat HBF trading en Compreventa een en de zelfde personen zijn die U thuis telefonisch en U 1250 ( CAUTION) afhandig willen maken, een zo genaamde borg die U na verkoop terug krijgt, helaas hebben wij van de personen die betaald hebben, er nog niet een die het zomaar verkocht heeft en ook niet de borg terug heeft ontvangen ( veelal Atlantis) eigenaren omdat deze door de zelfde personen op Miraflores zijn verkocht, dus lieve mensen als U benadert wordt en hoe mooi het ook klinkt NIET DOEN NIET DOEN NIET DOEN stop dat in Uw geheugen NIET DOEN
30 aug 2008 13:17
marcel torre
compreventa oplichters
Compreventa of hbf trading bart de hornois frederic van teerling aukje jongstra ( varkentje) en Everardus Nobbe uit Dordrecht wie kent hem niet de free fighter die jonge jongens in mekaar slaat voor een paar centen, plotseling verdwenen uit Nederland zie google Everardus Nobbe en U weet dan wel waarom ( geen frisse jongen) kan je wel zien van zijn vrouw Eveline ( bont en blauw) en very scheekie. deze gasten vragen U 1250 caution, ofwel 1250 betalen en je geld is weg, geloof je ze dat is pech en geld weg, dus vrienden COMPREVENTA NIET DOEN, ps Fred van Teerling en Aukje Jongstra verblijven in Nederland dus AANGIFTE DOEN
15 sep 2008 21:16
ton928
hbf trading
hallo allemaal
wil even het volgende kwijt
zoals ik al eerder zij TIMESHARE IS NIET WEDERVERKOOPBAAR EN AL HELEMAAL NIET ALS JE VAN TE VOREN MOET BETALEN ,DE MENSEN DIE DIT WEL DOEN ZIJN GEWOON DOM EN HET IS DAN OOK HUN EIGEN SCHULD ALS ZE ER IN TRAPPEN.
EVEN OVER VARKENTJE EN FREDJE DIT ZIJN GEWOON SIMPELLE MENSEN DIE GEEN GELD HEBBEN MAAR DE KLUIT VOORTDUREND BELAZEREN
MENSEN TRAP ER NIET IN HET ZIJN ALLEMAAL WAANZIN VERHALEN !!!!!!!!
ZE WONEN WEER IN NEDERLAMND OMDAT HET HIER EEN BEETJE TE HEET WERD ONDER HUN VOETJES MIJNHEER DE HORNOIS ZIT IN DE BAK EN ZAL DAAR NOG WEL EEN TIJDJE MOETEN BLIJVEN ALS JE BERICHTEN KAN GELOVEN MENSEN IK WIJS U ER ALLEN OP DOE MASSAAL AANGIFTE VAN DEZE OPLICHTERS ENNE DHR PEEK U BENT ZELF NIET VEEL BETER OOK U BENT BEKEND BIJ JUSTITIE ALS ZIJNDE ZWENDELAAR/OPLICHTER HE EEN BEETJE WEBSITE EN FORUMS OPRICHTEN EN MENSEN INSCHRIJF GELD VRAGEN OM ZICH AAN TE MELDEN HAHAHAHAAAH LAAT ME NIET LACHEN U BENT ZELF GEEN HAAR BETER !!!!!!!!
EEN GETERGDE EX WERKNEMER
08 okt 2008 12:36
Cees Peek
Bahia Blanca Holiday Cluc
Ik heb eerder op dit topic gemeld, dat wanneer ik de uitslag van het politie onderzoek, aangaande de smaad aan mijn adres door Karin van der Brugge en de bevestiging van dit bericht door Ilsevdvd van 10-07-2008 binnen had, dit nog zou melden.
Bij deze dan, zij hebben een onderzoek gestart naar de herkomst van het ID adres, en het heeft mijn vermoeden dan ook bevestigd, dat het afkomstig was van een medewerkster van een van de Spaanse resale bedrijven, het ID adres was afkomstig van een Spaanse provider.
Beste mensen wanneer er op een van de forums smadelijk last wordt gezet of er wordt door een gebruiker met zogenaamde modder gegooid dan zal het altijd van een Timeshare bedrijf medewerker (ster) zijn.
Mijn advies is dan ook, wanneer het bericht smaad bevat altijd aan de politie en de Tros melden, wanneer er met modder naar iemand wordt gegooid dan is dit uit frustratie van een medewerker (ster), en dan dient dit genegeerd te worden en de schrijver dood gezwegen te worden.
Wie kan me helpen aan het adres van de advocaat in Enschede die enkele jaren geleden (tevergeefs) door Trosradar is ingeschakeld om timeshare gedupeerden te ondersteunen?
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum