Toon actieve onderwerpen Het is nu 09 feb 2010 11:41

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2692 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 135  Volgende
 Nederlandse Energie Maatschappij 
Auteur Bericht

Bericht Re: Nederlandse Energie Maatschappij
Ja hoor, het moet niet gekker worden.

Frans Bauer geeft in eigen woorden weer HOE Nederland bedonderd wil worden:

Zijn jullie ECHT de goedkoopste?

En Suffe Sofie antwoordt: JA hoor, wij zijn echt de goedkoopste.

DUS omdat hij bevestigend antwoord krijgt, is de NEP de goedkoopste?

Zo lust ik er nog wel een paar.

11 sep 2009 14:56
Profiel

Frans Bauer is niet een van de meest slimme mensen (zacht uitgedrukt) hetgeen niet wegneemt dat velen van zijn zangkunsten kunnen genieten.

Ik denk echter dat hij qua intelligentie door kan gaan voor de gemiddelde Nederlander.

Het eerste de beste sletje dat aan de deur komt en zegt dat je het moet doen (je handtekening zetten) omdat ze de goedkoopste zijn, geloof je natuurlijk gelijk en je "doet het".... Komt nogal misleidend over omdat men de indruk probeert te wekken dat een energiecontract niet iets is waar je goed over na moet denken en dat je je zeker niet naar aanleiding van de bewering van de eerste de beste opiniepeiler of sletje aan de deur ergens aan vast moet gaan leggen.

Het is te eigenlijk te gek om los te lopen dat bekende Nederlanders zich willen lenen voor reclame voor een maatschappij die door middel van misleiding klanten probeert te werven en verder ook al niet al te best bekend staat. Maar ja voor geld is alles te koop, kijk ook maar eens naar Gerrit Zalm.

11 sep 2009 17:08
Profiel

jlthkoch
:oops: , waar maak jij je druk over:
Jij noemt de dame uit het spotje een slet, ken jij haar ?.
Bauer vindt je dom, aan wie meet je de dommigheid af? toch niet persoonlijk ? :?
Zalm vindt je ook een graaier, jalours?.

Natuurlijk zijn de BN in om extra geld te vangen, kijk eens de sterreclames na.

Wat vindt Koch zelf van de NEM, waarom heeft NEM zoveel klanten ?? :mrgreen:

12 sep 2009 08:34
Profiel

Henri42 schreef:
jlthkoch
:oops: , waar maak jij je druk over:
Jij noemt de dame uit het spotje een slet, ken jij haar ?.
Bauer vindt je dom, aan wie meet je de dommigheid af? toch niet persoonlijk ? :?
Zalm vindt je ook een graaier, jalours?.

Natuurlijk zijn de BN in om extra geld te vangen, kijk eens de sterreclames na.

Wat vindt Koch zelf van de NEM, waarom heeft NEM zoveel klanten ?? :mrgreen:

Veel (de meeste) mensen willen graag op een eerlijke manier hun geld verdienen. Bauer, de Hond en het sletje willen op een oneerlijke manier hun geld verdienen, omdat ze er geen probleem mee hebben mensen te misleiden. Extra geld vangen is niets mis mee, maar als je op deze manier extra geld wil vangen is dat niet netjes.

Van Bauer is bekend dat het niet de slimste is, wat heeft dat met mij te maken? Is gewoon bekend, kennelijk heb je niet goed opgelet? Het lijkt erop dat je zelf niet al te slim bent, Henri!

NEM misleidt de klanten, veel klanten trappen daar in en hebben spijt dat ze daar ooit ingetrapt zijn. NEM werft op een misleidende manier en respecteert geen geheime nummers en valt mensen telefonisch en aan de deur lastig. Niet echt een nette maatschappij. Ook daarover zijn zat verhalen bekend maar als jij te lui bent om deze te lezen is dat niet mijn probleem.

12 sep 2009 10:50
Profiel

Beste Henri42,
Waarom de NEM zoveel klanten heeft?
Kan ik je wel vertellen.

Omdat vrijwel geen enkele klant "vrijwillig" naar de NEM is overgestapt!
123 pagina's vol van!
De NEM hanteert bij de werving misleiding, zelfs oplichting en bovendien (zoals in mijn geval) "valsheid in geschriften!"
Dat maakt de NEM een criminele organisatie.

Bovendien is de NEM ook nog een van de duurste.

12 sep 2009 23:55
Profiel

Citaat:
Waarom de NEM zoveel klanten heeft?

Een voorbeeldje uit het verre verleden:
Een niet nader te noemen persoon uit een niet nader te noemen land had ook veel aanhangers die zijn niet nader te noemen regime dat er op uit was een niet nader te noemen bevolkingsgroep uit te roeien uitvoerden. Maar kozen deze mensen uit vrije wil? (Waren ze wellicht misleidt of erin geluisd of gedwongen?) Was het een goed regime omdat er veel aanhangers waren?

Wat recentere voorbeelden: Ziggo, DSB en Oxxio hebben ook veel klanten, zijn het daardoor goede en betrouwbare bedrijven? Maar kozen deze klanten uit vrije wil? (Waren ze wellicht misleidt of erin geluisd?) of zit men vast aan het contract? Zijn het goede bedrijven omdat er zoveel klanten zijn?

Conclusie: Het aantal klanten van de NEM (of welk bedrijf) dan ook zegt niet alles en in dit geval zelfs helemaal niets......

13 sep 2009 00:32
Profiel

Koch, laat ons maar niet beginnen over IQ gehalte, jouw kreten zeggen mij genoeg.

Niemand wordt verplicht naar NEM over te stappen.

Alle vergelijkingssites wijzen NEM als goedkoopste aan.

Wat de kwaliteit van NEM met Franske te maken heeft weet ik niet, hij strijkt heel slim veel geld op. Aan dame kan ik geen slet afzien.

Kijk eens naar alle andere reclames met ene van Wendy Dijk , het vrouwtje dat boeren aan een vrouw helpt etc etc, ook die lui zijn dom?.

Ik zit nog niet bij NEM en vroeg alleen naar inhoudelijke zaken, geen stampenij erover, brullen en tieren is niet bepaald slim en inhoudelijk :mrgreen: :roll:

13 sep 2009 11:14
Profiel

Henri42 schreef:
Koch, laat ons maar niet beginnen over IQ gehalte, jouw kreten zeggen mij genoeg.

Wat de kwaliteit van NEM met Franske te maken heeft weet ik niet, hij strijkt heel slim veel geld op. Aan dame kan ik geen slet afzien.

Kijk eens naar alle andere reclames met ene van Wendy Dijk , het vrouwtje dat boeren aan een vrouw helpt etc etc, ook die lui zijn dom?.

Ik zit nog niet bij NEM en vroeg alleen naar inhoudelijke zaken, geen stampenij erover, brullen en tieren is niet bepaald slim en inhoudelijk :mrgreen: :roll:

Jij mag best beginnen over IQ-gehalte (wat dat dan ook mag zijn?) maar je komt wel een beetje dom over.
Niemand wordt gedwongen, maar velen worden misleidt.
Nog steeds ben je te lui om te willen onderzoeken wat er mis is bij de NEM.
Hoe slim ben je als je met zo'n maatschappij in verband wilt worden gebracht? Geld verdienen met reclame op zich is niets mis, dat beweer ik ook niet.
Wat heeft het programma boer zoekt vrouw of de reclame met Wendy van Dijk met dom of met dit topic te maken, behalve dan dat jij kennelijk van mening bent dat boeren dom zijn?
Echter, jouw mening (en mijn mening) doen er niet toe, het gaat om de feiten, ook wat NEM betreft. Dus ik zou zeggen: achterhaal eens wat feiten over NEM in plaats van deze nutteloze (en niet inhoudelijke) reacties.

13 sep 2009 11:59
Profiel

Jaaah, ook telefonisch benaderd door de N.E.M. via een callcentre.
Ik weet hoe en waarom; scoren, scoren, scoren.
Dus antwoorden met "ja, ja, ja," enz, en dáárná dus vragen stellen. b.v. over annuleren, enz.

En nu komt het dus. Nadat ik dus volgens hun procedure heb gehandeld zal ik er dus toch aan vast.
Ik kreeg een klantnr. enz, enz,. Dus vóórdat ik had overlegd met de wijkbeheerder had ik de eerst enveloppe al binnen( met acceptgiro, jawel).
De hoogte van het bedrag deed echter niet vermoeden dat zij "De goedkoopste, de beste, enz..." waren.

In overleg met de beheerder dus de annuleringsprocedure gevolgd binnen de annuleringsperiode. De eerste brief bevestigde inderdaad de annulering maar daarna kreeg ik rekeningen en aanmaningen.
Vervolgens belt interrim Justitia me bijna elke dag of ik de rekening wil voldoen.
Dit heb ik een week of drie mogen aanhoren. Toen heb ik maar een ander mobiel telefoonnr. aangevraagd.
Anders gezegd: je voelt je gestoken door een parasiet en houdt heel lang de pijn.

Mijn advies is dus: blijf gewoon bij je eigen vertrouwde energiemaatschappij en bij de eerste de beste keer dat je wéér door zo'n soortgelijke maatschappij wordt benaderd leg je meteen neer zonder antwoord te geven of laat blijken dat je absoluut NIET bent geinterreseerd.

Ik ben nu nog steeds aan het procederen en zoek dus soortgelijke verhalen, dus meld het graag. Hoe meer zielen,......

Laatst bijgewerkt door Kyllian62 op 14 sep 2009 04:41, in totaal 1 keer bewerkt

14 sep 2009 04:32
Profiel

Henri42 schreef:

Lees jij mijn berichtje maar.

14 sep 2009 04:39
Profiel

Henri42 schreef:

14 sep 2009 04:43
Profiel

Bluebays schreef:
Ik werd zojuist gebeld door iemand van de Neder. Energie Mij.. Heeft iemand ervaring met deze Energie maatschappij? Het klonk me allemaal heel goed in de oren en ik overweeg om over te stappen.
Wie heeft ervaring met deze Energie Maatschappij?

E.

14 sep 2009 04:45
Profiel

De NEM is een van de duurste.
Kijk maar op de vergelijkingssites!
Tussen 3 jarencontracten lijkt de NEM goedkoop, maar 3 jarencontracten moet je nooit nemen omdat deze veel te duur zijn.
Variabel of 1 jaarcontract zijn allemaal stuk voor stuk zo'n 400 euro !!! goedkoper dan de NEM.
NIET overstappen dus.

Al zeker NIET naar de NEM. 123 pagina's met ervaringen van pure oplichting en fraude door deze NEM. Zegt genoeg!
Lees ze eens door.

Dus nooit en te nimmer naar de NEM overstappen!

14 sep 2009 13:03
Profiel

Hoezo spam?

14 sep 2009 15:13
Profiel

peppieenkokkie schreef:
Hoezo spam?

???
Ik ben bang dat ik even niet kan volgen... En ik vermoed velen met mij! Wellicht dat een korte uitleg deze opmerking wat kan verduidelijken?

14 sep 2009 15:17
Profiel

Onder alle berichten zetten "lees mijn berichtje maar" is toch niet echt zinnig .

Dat bedoelde ik met mijn opmerking.....

15 sep 2009 07:01
Profiel

peppieenkokkie schreef:
Onder alle berichten zetten "lees mijn berichtje maar" is toch niet echt zinnig .

"Niet echt zinnig..."??
Ik doe dat dus niet bij iedereen.
Er zijn gevallen die aandacht vragen en die geef ik dan door deze "onzinnige" regel te plaatsen.
Het je wel mijn verhaal gevolgd of ga je verder met muggeziften.
Dat heeft zin, zeg.
Wees reeel en rationeel.
Ik geef m'n verhaal als voorbeeld omdat mensen er eenmaal om vragen.
Dat is waarom ik ze naar mijn verhaal verwijs met de oneliner " lees mijn berichtje maar."
Begrijp je het nu????

15 sep 2009 20:52
Profiel

peppieenkokkie schreef:

Dat heeft nog steeds niets met spam te maken, al is het weinig zinvol.

15 sep 2009 21:00
Profiel

Kyllian62 schreef:
Jaaah, ook telefonisch benaderd door de N.E.M. via een callcentre.
Ik weet hoe en waarom; scoren, scoren, scoren.
Dus antwoorden met "ja, ja, ja," enz, en dáárná dus vragen stellen. b.v. over annuleren, enz.

En nu komt het dus. Nadat ik dus volgens hun procedure heb gehandeld zal ik er dus toch aan vast.
Ik kreeg een klantnr. enz, enz,. Dus vóórdat ik had overlegd met de wijkbeheerder had ik de eerst enveloppe al binnen( met acceptgiro, jawel).
De hoogte van het bedrag deed echter niet vermoeden dat zij "De goedkoopste, de beste, enz..." waren.

In overleg met de beheerder dus de annuleringsprocedure gevolgd binnen de annuleringsperiode. De eerste brief bevestigde inderdaad de annulering maar daarna kreeg ik rekeningen en aanmaningen.
Vervolgens belt interrim Justitia me bijna elke dag of ik de rekening wil voldoen.
Dit heb ik een week of drie mogen aanhoren. Toen heb ik maar een ander mobiel telefoonnr. aangevraagd.
Anders gezegd: je voelt je gestoken door een parasiet en houdt heel lang de pijn.

Mijn advies is dus: blijf gewoon bij je eigen vertrouwde energiemaatschappij en bij de eerste de beste keer dat je wéér door zo'n soortgelijke maatschappij wordt benaderd leg je meteen neer zonder antwoord te geven of laat blijken dat je absoluut NIET bent geinterreseerd.

Ik ben nu nog steeds aan het procederen en zoek dus soortgelijke verhalen, dus meld het graag. Hoe meer zielen,......

16 sep 2009 08:40
Profiel

Tot mijn grote verbazing kreeg ik van de week 197 euro op mijn rekening gestort van de NEM. Dit bedrag kan ik alleen nergens herleiden in alle verrekennota`s die ik van ze heb gekregen. Ik krijg nog minstens het 3-voudige van ze terug. Dat zal ook wel weer een hele tijd gaan duren.
Ik zit nog te twijfelen aan een rechtzaak. Het is de enige manier naar mijn idee om al mijn geld inclusief gemaakte onkosten en smartegeld te eisen van die lui. Alleen vraag ik me af hoe groot mijn kansen zijn. Iemand daar ervaring mee?

20 sep 2009 08:24
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2692 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 135  Volgende