Toon actieve onderwerpen Het is nu 03 sep 2010 04:16

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
 Telfort- Afrekening na 7 maanden nog niet gelukt! 
Auteur Bericht

Bericht Telfort- Afrekening na 7 maanden nog niet gelukt!
Telfort is naar mij toe erg ontfatsoenlijk bezig en dan druk ik dit nog netjes uit.
20 april 2009 heb ik mijn contract bij Telfort beeindigd (daar Telfort geen mobielinternet op de Nokia N96 konden leveren terwijl ze hier wel op alle manieren mee naar buiten komen)en ben overgestapt naar een andere provider. Bovenstaande proces heeft 3 maanden geduurd, uiteindelijk hebben ze per 20 april 2009 mijn contract beeindigd. Vanaf die tijd, en na ontzettend veel mailcontact (krijg altijd reactie terug dat ik binnen 3 werkdagen een reactie krijg, dit is al niet eens geloofwaardig meer), telefonisch contact (heb al voor tientalle euro’s gebeld) heb ik nog steeds mijn afrekening niet ontvangen. Het gaat op een kleine 38 euro. Ook op een schrijftelijke aangetekende ingebrekestelling wordt niet eens gereageerd. Gelukkig belooft elke medewerker waar ik contact mee heb dit op te lossen maar dit gebeurd gewoon niet. Zit nu al 7 maanden op mijn geld te wachten. Meerdere malen mijn bankrekeningnummer met de juiste tenaamstelling doorgegeven.
Tja en ga je er toch vanuit dat je op een gegeven moment minimaal een excuus krijg maar je kan aan de telefoon eerder een grote mond krijgen van de medewerkers. Ik moet schijnbaar geduld hebben en niet zo zeuren. Het is wel mijn geld en ik heb al tientalle euro’s aan kosten gemaakt.
Is pas bijna 7 maanden geleden. Ben benieuwd wanneer en hoe ze dit oplossen. Waarschijnlijk staat er ooit dat geld op mijn rekening en hoor ik niks meer van ze. Maar we wachten af. (bovenstaand is een verkort weergave van het gehele proces)

06 nov 2009 14:35
Profiel

Bericht Re: Telfort- Afrekening na 7 maanden nog niet gelukt!
@Edwinba

Inmiddels is uw klacht in behandeling genomen via het forum van telfort.gebruikers.eu.

Daphne

06 nov 2009 16:32
Profiel WWW

Bericht Re: Telfort- Afrekening na 7 maanden nog niet gelukt!
Wel heel slecht van telfort.

07 nov 2009 10:49
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ]