Toon actieve onderwerpen Het is nu 03 sep 2010 04:16

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
 De (frustrerende) telefoonrekeningen/diensten van Hi 
Auteur Bericht

Bericht De (frustrerende) telefoonrekeningen/diensten van Hi
Het heeft een tijdje geduurd, maar nu ben ik het toch echt spuugzat bij HI. Niet alleen een telefoonrekening waar je geen wijs uit wordt en bedragen die niet te verklaren zijn. Maar nu hebben ze sinds 2 maanden het beleid dat er geen automatische papieren rekeningen gezonden worden. Deze zijn nu te vinden op internet. Probleem van de eerste maand....GEEN REKENING online, maar wel geld afschrijven (ja waar betaal je voor weet je niet). Ik bellen, na 20 minuten wachten kreeg ik te horen storing op de internetpagina (bijna een maand geduurd), dus ik moest maar wachten en geloven dat ze het goede bedrag hadden afgeschreven. Dat pikte ik niet en na lang doordrammen werd er een papieren rekening opgestuurd die kwam pas binnen na zo'n 10 dagen! Dan maand 2 dus deze maand. Ook hier bedrag afgeschreven maar nog steeds kan ik geen rekening zien !! Bedrag valt ook veel hoger uit terwijl er niets bijzonder meer is gebeld (maar ja we kunnen het niet checken). Dan heb ik ook een studenten rekening, daarbij staat het bedrag wordt pas afgeschreven NA je studiefinanciering is gestort. Misschien dat ze bij HI zich er even in moeten verdiepen wat bij mij wordt dit toch echt pas op de 23ste gestort en op de 22ste wordt de telefoonrekening afgeschreven. Goed je kan dan zeggen moet je bellen, maar zit ik weer lang aan de telefoon op eigen kosten om daarna weer niets wijzer te worden.

Misschien zijn er meer mensen met deze soort problemen?

Voor mij is het na deze contractperiode afgelopen bij HI, en ga ik op zoek naar een provider die wel zijn afspraken nakomt en deze duidelijk zijn !

23 okt 2009 11:29
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ]