Geachte heren heb vanaf 2006 tele 2 mobiel abbonnement gehad en heb dit in 2008 over gezet naar prepaid bellen met opwaardering,heb dit dinds 2008 verschillende keren opgewaardeerd met 20 en 40 euro in de veronderstelling dat dit iedere keer van mijn bankrekening zou worden afgeboekt daar ik automatische incasso heb,wat schets mijn stomme verbazing dat dit voor een paar weken geleden ineens een bedrag werd afgeboekt van 200 euro en niet wist van wie dit afkomstig was,dit bedrag heb ik weer terug geboekt ,paar weken hierna kreeg ik via mijn email bericht van Intrum Justitia dat zij op mij een incasso via Tele 2 vorderen van een bedrag van 263,03 euro.Heb hierna kontakt met Tele 2 opgenomen en gevraagd wat dit betekende maar zij kunnen hiermee niets meer doen daar ik dit moest regelen met Intrum Justitia,heb hun ook gebeld maar zij hielden voet bij stuk dat ik dit in Juni allemaal had opgewaardeerd, heb toen het gesprek beeindigd en gezegd dat ik wel zou laten voorkomen want dit vind ik echt wel te gortig voor woorden.Hub.
02 okt 2009 13:59
WebServiceTele2
Re: tele 2 conform intrum justitia
Geachte hub1945,
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum