Toon actieve onderwerpen Het is nu 03 sep 2010 04:17

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
 Hi slechte service 
Auteur Bericht

Bericht Hi slechte service
Hallo,

Ik heb eind augustus (27e) een abonnement afgesloten bij Hi.
Ik heb de Nokia 5800 XpressMusic besteld. Alles afgerond en wel, ik moest nog wel even € 89,95 overmaken naar Hi voor de telefoon.

Ik werd een paar uur daarna gebeld door een medewerker van de Online Pakketten Dienst, zij zouden namelijk het pakketje bij mij thuis afleveren. Dit zou, volgens Hi, een dag erna bezorgt worden. Dit was niet mogelijk, want ze zaten helemaal vol. Dus zou het pakketje zaterdag bezorgd worden, niet z'on ramp.

Ik zat nog wel even met een probleem. Namelijk: Ik moest € 0,01 pinnen als de bezorger aan huis kwam, ter controle van mijn Rekening. Maar mijn pinpas was niet helemaal top meer en moest vervangen worden. Ik heb dus aan de medewerker van de pakkettendienst gevraagd of het ook mogelijk was om met een andere pas die € 0,01 te pinnen. Ik dacht dat dit niet mogelijk was, maar dit was geen probleem volgens de medewerker.

Dus ik kreeg die Zaterdag een bezorger aan de deur, met mijn abonnement. Maar wat was er aan de hand, mijn pinpas deed het niet, en ik mocht, volgens de bezorger NIET met een andere pinpas pinnen (?). Het hele feest ging dus niet door en de bezorger ging weer naar huis.

Ik heb de maandag erna naar Hi gebeld en alles uitgelegd. Deze man vertelde mij dat ik mijn geld 5 tot 7 dagen erna weer terug kreeg, en het abonnement daarna gewoon weer opnieuw kon bestellen. Ik een week wachten, 2 weken wachten, nee niets binnen(?). Weer naar Hi gebeld. Nu zou het 18 dagen duren voordat ik het terugkreeg, dus ik moest nog even wachten. Na die 18 dagen nóg niets binnen en ik weer bellen. Het bleek dat ze 9 september de annulering binnen hadden gekregen en vanaf toen gingen er 17 dagen overheen voordat ik mijn geld terug zou hebben. Dit zou dus vandaag zijn.

Nee hoor, niets binnen. Ik vandaag wéér bellen. Deze keer zij de man dat er een fout is gemaakt, en dat hij dit zou melden. En jawel, dit gaat mij ook wéér minimaal 2 weken kosten. Voorlopig zie ik mijn geld dus niet terug

Ik ben nu al meer als een maand aan het wachten op me geld en krijg het voorlopig niet terug. Ik vind dit gewoon asociaal gedrag.

Iemand tips?

Alvast Bedankt,
Pieter

05 okt 2009 16:10
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ]